Uppe mitt i natten..

Ja man ska väl ändå sova vid den här tiden.. Men nähää.. Här sitter jag iaf.. Fast jag har inte suttit så mkt utan jag har mest försökt hitta köket.. Slängt in massa disk.. Och funderar på om jag ska testa mig på mmf'en nu.. Det återstår att se.. :P

Imorgon MÅSTE jag dock göra mina tårt-tester annars hinner ju fluffet bli för gammalt.. :/

På tisdag eller onsdag ska jag in till Uppsala och kolla i tårtbutiken.. Se om dom har nått användbart.. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Fast det förstås jag vet redan nu inte riktigt vad jag ska göra.. :P (konstigt formulerad mening, I know) *thihi*

Nej nu ska jag väl fortsätta leta efter köket.. Jag har hittat ena diskhon iaf.. *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback