Trött så trött..

Ja jag är riktigt trött.. Jag bara väntar på att Elliott ska somna så ska jag själv gå in och lägga mig sedan.. Jag orar inte vara vaken mkt längre..

Har jobbat idag och sedan åkte jag hem till mamma och hämtade tvätten som Udden dumpat på henne.. :P Jag och mamma grillade även hamburgare och smaskade till middag. :) Udden som hade varit så go och gjort spagetti och köttfärssås hemma som han hade sett till skulle vara klar lagom tills att jag kom hem.. Så kommer jag inte hem.. Taskigt läge.. :P

Hemma hos mamma bråkade jag lite med hennes höns.. *thihi* Dom är så roliga att reta.. Dom blir såå griniga! *asg*
Mammas höningar har nämligen fått kyllingar! :D Så söta! 3 gulingar och 1 svarting! :D Och jag tog även upp 3st ägg och lyssnade och vet ni vad?! Det pickade inne i dom! :D Massa lattjoo!! :D Jag hoppas på några gråingar och några orangingar.. Fast orangingarna brukar vara gula som små dom me.. Fast gråingarna brukar vara gråa. Och svartingarna svarta.. Dom e såååå söta dom små liven! :D Och jag fick känna lite på ena kyllingen. Den hade alldeles mjuk och gossig mage! Jag ville bara ta upp och pussa på men så mkt ska vi inte reta upp hönsingarna för då kanske dom är dumma mot kyllingarna sen och det är ju onödigt!

Nu låter det som att Ellan har somnat så nu ska jag ta mina lurviga ben och lägga mig i den knasbäddade sängen! Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback