Stora planer på gång..

Jahaaaaraaa.. Nu är det tårtplaner på gång.. ;) Jag ska göra 2st tårtor till midsommar. En jordgubbstårta till själva midsommarfirandet och sedan en tårta för firandet av Felicia.. Hon fyller ju år dagen efter midsommarafton.. :)

Så nu ska det göras tårtor.. Jag funderar i massor på vad jag ska ha i Felicias tårta och hur den ska se ut.. Jag ska göra en tårta nu innan oxå för att testa mig fram lite.. ;)

Funderar på om man kanske ska baka lite muffins oxå.. :) Det är ju gott.. Fick hem en liten bok idag med massa muffinsrecept i.. :) Funderar på att kanske baka kaffemuffins.. Det lät ju väldans intressant.. :)

Men nu ska jag springa och köpa Florsocker, marsmallows, grädde, dumle och geisha.. Det här ska bli spännande.. Jag som inte har nått tålamod oxå.. *haha*

Sen måste jag ju göra nått av dom där rabarberna jag fick av Udden på min födelsedag.. Ja om dom inte blivit dåliga än dvs.. :P

Kommentarer
Postat av: Essan

Jag kan hjälpa dig provsmaka? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback