Städning pågår..

Tro det eller ej men här hemma är det storstädning på gång.. ;)

Udden har tagit tag i vardagsrummet och jag håller på att skura rent burar med virkon.. Fast det är bara 2st.. :P Sen så ska jag göra rent i köket och sovrummet. :) Udden ska avancera vidare till badrummet efter att han lekt klart i vardagsrummet. :)

Så här plockas och klockas det.. Eller nått.. :P Nån som vill komma och hjälpa till?! Känner att Essan sitter och gråter just nu för att hon så gärna vill komma och hjälpa.. *haha* :P Visst har jag rätt? ;)

Om jag hittar min biobiljett som jag vet att jag ska ha liggandes här nånstans vill du gå på bio då med mig imorgon Linda?! ;) Vi kan se Dumpad! ;) Vill du gå på dejt med mig? ;) *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback