Natt bak..

Nu har jag precis gjort klart lite av förberedelserna för tårtan jag ska testa på att göra.. :) Jag funderar på att dela tårtbotten och testa olika smaker och kombinationer.. Men det återstår att se.. ;)

Imorgon måste jag även göra mmf som ska vara på tårtan.. :) Ska bli spännande hur det går.. :P Kanske åt h-vete, men då har jag iaf försökt och då har jag en vecka på mig att inhandla sp... :P Fast själv tror jag ju att mmf är godare än sp.. Men det återstår att se.. :) Flisan gillar ju marshmallows så mmf borde falla henne i smaken.. :) Frågan är ju bara hur jag ska dekorera tårtan sen.. :S Well det får bli ett senare problem, lr så Felicia hjälpa mig med det..
Men jag ska nog in i veckan och kolla in
Wilfli butiken.. :) Nån som vill hänka? ;)

Sen har jag gjort en rabarber och jordgubbs paj oxå.. Så här mitt i natten.. ;P Ibland får jag mina ryck.. Visst kan man väl tycka att dom inte borde komma när jag ska upp och jobba kl 9 dagen efter.. :S Men men.. Det vart gott iaf.. ;) *thihi*


Nu ska jag sova och imorgon får vi se hur det går med fluffen jag ska försöka mig på.. Det SKA gå bättre än förra gången för då har det fått stå kallt i över 5 timmar.. :P Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback