Miss i nassen..

Nån annan än jag som kommit på hur jeevla gott det igentligen är med dubbel nougat?! Inte bra inte bra!

Imorgon ska det jobbas så jag kanske borde gå och lägga mig.. Fast först borde jag nog skriva ner vad som ska med imorgon.. Annars kommer jag att glömma det.. Och det är ju inge vidare det.. Lilla vita hamstern ska med iaf.. Det är bestämt. :) Han ska få flytta hem till sin nya matte imorgon. :) Får bara hoppas att Eva blir glad för honom. :) Och att han sköter sig! :P

Men nu ska jag nanna kudde! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Kom hit då :P

Postat av: Linda

SV: ja just det, smart!! varför tänkte jag inte på det? har aft massa tankar i skallen idag

2008-06-28 @ 23:42:42
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback