Jippie ett kräkbarn..

Inte alls ironisk.. :P

Nej fy sjutton.. Det går ju magsjuka på Elliotts dagis och vi har ju varit hemma både 1 dag förra veckan plus 2 dagar veckan innan för det.. Och nu kom det "äntligen" på riktigt.. *suck*

Så vi har redan hunnit gå upp 3 lr 4 ggr och bytt handduk och duschat Elliott. Efter första gången Elliott kräkten så la jag en handduk vid hans huvudkudde just för att om han kräks igen så skulle jag slippa att byta lakan och hela fadderullan för att vi har just nu inga flera rena lakan än just det han har nu.. :/ Riktigt kuligt..

Nu ska jag gå å lägga mig för 4:de gången.. Håll tummarna att jag får sova natten ut nu! Och håll tummarna att Elliott ska slippa vakna flera gånger av att han kräks.. :( Det är så hemskt att se dom små liven kräkas.. Uscha puscha.. :( Me don't like..

Nu nanna kudde.. Hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback