Häck väck våtfläck..

Eller vad är det dom säger?! :P

Jag håller på och packar ihop mitt köksbord för att det ska slängas idag! Jag har tröttnat på att det står och vickar hela tiden.. Och att Elliott spilt på tyget på stolarna så nu åker det på tippen! Fy sjutton så skönt att få iväg det! Sen ska det storskuras på golvet och sedan får vi se om vi får nått nytt köksbord av Kim.. *thihi* :)

Han får nämligen inte plats med sin nya bur till Daisy så då åker hans köksbord ut för den orsaken.. Och det tackar vi för.. ;) Det är ju fyrkantigt oxå, vårat var ju ovalt, eller runt utan iläggsskivorna men dom skivorna har ju suttit kvar sedan vi firade Elliotts ettårs dag.. :P Vi är snabba här hemma vi.. *haha* :P

Sen hitta jag lite annat att slänga oxå.. Blir väl att slänga dammsugaren oxå för vad har vi för nytta för den när sladden är avbiten? :S Dumma Daisy.. Men då är det väl bytt är bytt.. Vi får bordet + stolarna för att Kim's hund hade sönder vår dammsugare.. :) Låter väl bra det.. :P

Nej usch vad trött jag vart.. :S Halva bordet är nermonterat. De resterande två benen får jag inte av. :S Hittar inte min skiftnyckel.. Den är tydligen putsväck.. :/ Vad jag hatar när folk inte lägger tillbaka sakerna där dom ska vara! Jag blir galen!! Mer än vad jag var innan.. ;P

Kommentarer
Postat av: Toge

Jaaaa,så säger dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback