Grattis mig själv! :D

Ja jag får väl ta och gratta mig själv då ingen annan behagar att göra det! *haha* Nää nu ska jag ju inte vara sån.. Mamma, Gisele, Therese, Udden och Ellan har ju självklart redan grattat mig.. :) Har kanske fått några sms oxå, men det vet jag inte än då den ligger på laddning inne i sovrummet där Udden o Ellan just nu ligger och sover..

Jag funderar på om jag kanske ska baka nått.. Men vad?! Jag känner för att städa oxå.. Tråkigt va?! :P Nej fy så där kan man ju inte hålla på.. :P

Uddens födelsedags present köpte jag till mig själv igår.. :P GTA 4 till Playstation 3.. Dvs nått jag visste att Udden skulle bli glad för oxå.. Då kan vi ju glädjas tillsammans.. Jag vet dock att han kommer ju att ha mera glädje av det än mig.. Men det kan säkert vara kul d me.. :) Jag älskar ju San Andreas så jag hoppas på att den här ska vara minst lika bra.. :)

Nej nu ska jag göra lite nytta.. Typ kaffe lr nått.. :P *thihi*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott... hoppas du och linda hade de trevligt kram

Postat av: Johanna

grattis i efterskott gumman kram

2008-06-08 @ 21:47:20
URL: http://scorpiongirl80.wordress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback