Dagens..

Idag har varit en helt vanlig dag. Dvs jag har pratat med Marie i telefon, som vanligt.. Jag har pussats lite med hamstrarna, som vanligt.. Jag har sagt att jag ska städa trots att jag inte lyft ett finger, som vanligt.. *haha* :P

Sen har jag bakat och det vart katastrof! Nått vart fel.. :S Muffinsarna vart helt psyko och grädden ville inte vispa sig.. Så nej fy sjutton.. D gör vi inte igen.. :P

Och fy vad varmt det har varit.. Man kan ju svettas ihjäl för mindre.. :S

Men trots att dagen har varit precis som alla andra dagar så är jag nöjd. :) Dock lite besviken.. Pappa har inte ringt och grattat mig idag.. :( Riktigt dåligt! Han brukar alltid ringa när jag fyller år..

Men jag får väl glädjas åt dom som har ringt och dom som har skickat sms! :) Tack för det! :)

Och jag skrev väl igår vad jag köpt till mig själv från Udden? :P Fast imorse vart jag väckt med rosor och rabarber oxå! *haha* Jag som inte gillar rabarber! Han vill väl att jag ska göra paj åt honom.. Det kan ju han glömma *haha* :P

Nu ska jag nog sova tror jag.. :) Eller först ska jag in och ge hamstrarna lite broccoli som jag precis kokat.. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad taskigt av din egen pappa att inte hör av sig.. de låter inte kul de.. Fick du någon tårta och paket då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback