Borting..

Jag, Ellan, Molly och Oliver fick för oss för att åka över till mamma en stund så vi ringde hit henne och tvingade henne att först åka med oss till Fäboden och sen vidare hem till henne.. :)

Det vart en dyr tripp till Fäboden. Behövde 2 säckar hamstermat.. Och nej det går inte åt så mkt utan det är två olika sorter som jag blandar.. ;) Sen så håller det ett tag.. ;) *thihi* Jag brukar köpa lite annat att blanda i längst med vägen oxå så det håller ännu längre.. :P Men grunden är alltid Puik Hamsterblandning utan pellets + Miko lyx. :) Sen blandas det i allt från torkade ärtor till katt/hund mat.. ;P Sen så får dom ju grönsaker, gröt och välling upptill.. Bortskämda små liv helt klart.. :P
Men det är väl så det ska vara.. ;) *thihi* Jag vågar nog inte ens räkna på vad jag lägger ner på dom små liven.. *thihi* :P Fast igentligen ska jag ju skriva ner allt hade jag ju tänkt.. Well well får försöka komma ihåg det tills imorgon.

För nu är det dax att sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback