Stavning.. Spelling..

Ja stavningen går bättre och bättre.. Har personen som vill köpa hamstrarna på min msn så det snackas lite hejvilt om både det ena och det andra.. :) Jätte trevligt faktiskt! Men man märker att man varit alldeles för slapp med engelskan.. :/ Ajabaja! Inte bra det!

Fast det blir inte Scott som flyttar utan Maximum får sällskap av sin syster Olympia istället! :) Det känns faktiskt lite bättre om jag ska vara ärlig! :P Vet inte om jag hade velat att Scott skulle flytta till Tyskland.. :/

Fast vi får ju se om det ens blir nån flyttning.. Personen som ska ta med sig dom verkar inte vara så på direkt.. :/ Hon svarar inte på mina mejl.. Får se om jag kan få tag på ett telenr så att jag kan ringa henne imorgon.. För att dom måste vara i Älvsjö senast imorgon kväll om dom ska med i bagageluckan.. :P Eller ja jag vet inte hur dom ska åka men ni förstår säkert.. :P

Nej men det kanske är dax att sova lite nu.. Eller vad tror ni? Huvudet börjar värka lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback