Och så vart det tyst..

Fy vad skönt att det är tyst! Det är inte ofta det är det här hemma.. :P Alltid nått som står och låter.. Eller när Elliott är vaken; springer runt och låter.. *thihi*

Men nu är det bara jag, katterna och hamstrarna hemma. Och hamstrarna sover faktiskt och katterna sitter snällt och kollat på jag vet inte vad.. :P

Endast datorn som surrar lite försiktigt.. Underbart!

Imorgon är det jobb som gäller. Därför får Elliott sova hos mormor och morfar inatt.. Så slipper dom komma hit och hämta honom kl 8 imorgon. Förhoppningsvis om dom har tur så sover han till 8.30-9.00 nånting.. :) Och för att dom ska behöva slippa åka in i iaf så lämnade jag hundarna där oxå. :) Får dom sova tillsammans med resten av gänget. Då blir Oliver säkert glad.. *thihi* :P

Så jag ska väl gå och lägga mig så att jag hinner få lite mer sömn än vad jag fick natten till idag.. :)

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Patrik Wallin

Hej! Hur är det? Låter som du har haft det körigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback