Finner inga ord..



Jag vet inte vad jag ska säga.. Sitter här med tårar i ögonen! Det är så hemskt! Och om man läser längre ner om andra hundar som blivit ihjälbitna. Och oftast är det av så kallade "kamp"-hundar dvs amstaff och pitbull och liknande, oftast blandningar. Och vad visar det?! Inte att det är fel på hundarna utan att det är fel personer som skaffar hundarna! Och framför allt: Dom skaffar hund av helt fel anledning! Dom förstår inte vad det innebär att ha en sådan ras. Amstaffen tex är ju en terrier och terrier är j*vligt jobbiga och ettriga om man inte vet hur man ska handskas med dom! Nej usch fy tvi och blä säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: johanna

usch vad hemskt

Postat av: Linda

SV: juste, då var det.. Idiot Lars!! suckar

Komiskt på nått vis, tänkte att jag skulle blogga om det där igår.. eller idag kanske det blir.. har ju sovit hela dagen.. Ja, hemskt är det. saknar dig hjärat!! puss

2008-07-02 @ 23:36:41
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: vad skulle jag göra utan dig :P tack för att du rättade mig :)





Japp, jag var riktigt fyndig där.. haha

2008-07-02 @ 23:50:03
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Amstaffägare

Den där "nyheten" är flera månader gammal.

Orka engagera sig i media som bara sprider skit?

Du kan uppenbarligen ingenting om hundar när du påstår att amstaffar som visserligen är terrier, är "jävligt jobbiga och ettriga om man inte vet hur man ska handskas med dem".

Helt fel måste jag säga. Har inte träffat en enda amstaff eller pitbull som varit "ettrig".

Små hundar däremot är "ettriga".

Menar du i ditt inlägg att det är fel på alla som skaffar amstaff, pitbull eller blandningar däremellan?

Måste bara säga att jag tycker du bör skaffa dig lite mer "kött på benen" innan du överhuvudtaget uttalar dig...

2008-07-03 @ 00:39:31
Postat av: crazyangel

Det är som du säger, fel folk skaffar fel typ av hund av fel skäl. Våramstaffhane, som viprecis fått tagit bort, varväääärldens snällaste. Mycke snällare och gladare mot andra hunda/människor än min chihuahua.. Vilken hund som helst blir aggressiv i fel händer, oav om det är en tax, golden eller papillon... :/

2008-07-03 @ 20:51:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback