Choklad..

Jag har massa choklad i min lägenhet.. :P Ca 1,5kg kexchoklad, 2kg blandat med Snickers, Mars, Bounty och Twix och mer då.. Hmm.. Joo just det! 3 kakor med Plopp. Det var 5 från början men Udden har smaskat i sig en och en gav jag bort till Lasse.. Vet inte riktigt om det är 1,5kg kexchoklad kvar men nånstans runt där måste det vara.. Har gett bort några.. Har inte ätit nån än dock.. ;) Har faktiskt inte ätit nån choklad alls..

Om man inte räknar med muffinsen
Gisele skickade med på bilresen hem.. ;) Dom e smaskens.. Blir nästan bara godare och godare för var dag som går.. ;) Finns inte så många kvar heller.. :O Rackarns då.. Hon får skicka upp några fler tycker jag.. ;P Eller kanske inte.. Muffins är väl inget man ska göra till en vana.. :P Muffins som vana blir tyvärr omvandlad till en ovana.. Och det är ju inte bra d.. :/


Bilden är snodd av Grisela!

Kommentarer
Postat av: Gisele

Det är tur att min muffinsbakningsvana inte går till att jag äter upp alla 100-tals muffins jag bakar varje gång! Tänk så muffinslik jag hade varit då! thihi =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback