Wiieee!!

Nu är timmarna nedräknade.. Pojkvännen har kommit.. Han lagar just nu mat.. Köttbullar, prinskorvar och makaroner blir det.. Det ska bli gott.. :) Jag hade igentligen tänkt göra tonfisksgryta lr vad man ska kalla det (tonfisk, purjolök och creme fraiche) men jag orkar helt enkelt inte.. Då är man inte bara trött utan lat oxå.. *haha*

Känner mig grinig, fast vill igentligen inte gå och lägga mig men tror nästan att jag skulle behöva det.. :/ Iaf nån timme.. Men det får bli efter maten..

Nu när pojkvännis har kommit så känner jag mig lite husfruig men orkar inte.. Riktigt jobbigt att vilja laga mat och baka men inte orka.. :/

Nää nu ska jag inte sitta här och babbla. Har ju nästan bättre saker för mig.. Som typ duka.. En tidig middag idag.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback