Västerås imorgon..

Jag fick ett ryck.. Så nu har jag beställt biljetter för mig och Elliott till Västerås imorgon! Vi ska dit och hälsa på Maria. Vi ska ta med oss alla hamsterungar och kommer bli av med EN.. *haha* Dålig utdelning men men.. :P

Får hoppas att Maria som inte ska ha nån faller för nån och tar den iaf.. *thihi* Tyvärr ser inte hanarna så fina ut just nu. :/ Vet inte vad det är men dom e små och glansiga i pälsen trots att dom inte är satin, inte hela bunten iaf.. *thihi*

Har ju varit sjuk och sovit massa så jag har ju inte orkat hålla på med dom så mkt så dom är lite hoppiga oxå men endå rätt lugna i handen när man håller fast dom.. :)

Men men.. Imorgon vid den här tiden är vi i framme i Västerås.. Jag tog ju ett tidigt tåg.. :S Vi ska åka från Uppsala redan vid 10.13 så vi kommer fram i en bra tid.. Vi är framme vid 11.33
Hemresa blir det klockan 17.00 så vi är framme i Uppsala vid 18.15 Hade först tänkt ta ett senare tåg med det blir så sent för Elliott.. Hur trött han än är så vill han alltid leka lite när han kommer hem.. Han måste ju kolla läget så att allt ligger där det ska ligga - dvs på golvet.. *haha* :P

Så värst dyrt vart det inte heller.. 188kr tur och retur, fast då har jag ju inte räknat med resan till och från Knivsta.. Men det blir ca 80kr till.. :P Då vart det ju genast lite dyrare.. *haha* :P

Tyvärr kan jag ju inte säga att jag får 150kr för hamster jag säljer heller för att det blir ett litet byte där.. Hon får en av mig och jag en av henne.. En liten mörk nf kille vid namn Mulle Meck, som är jätte fin och ska bli pappa till många bejbisar här hemma förhoppningsvis! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback