Vad jobbigt!!

Bilddagboken.se har blivit h4x0rd(hackad).. Så nu måste jag ändra lösenord överallt där jag har samma som på bdb. Och jag är en sån person som har samma lösenord överallt.. AHHH!!!

image290


Jobbigt jobbigt..

Nån logga in på min msn medans jag åt oxå.. Lilla mig.. Jag som är så intressant.. Undra hur många dom skrev till.. Och vilka!! Jobbigt jobbigt.. Nu är det iaf bytt på bdb, hotmailarna (alla 4) och här på bloggen.. Men det finns väl lite fler där jag måste byta.. Jag tänker nog inte byta på lunar.. Orka ens logga in där.. Drygt. Där får nån gärna hacka in för jag är ändå aldrig inloggad.. Måste bara komma på vart nånstans mer jag måste byta.. :/
Usch jag tycker sånt här är bara jobbigt för då måste jag ju komma ihåg att jag bytt lösen oxå överallt.. :S SUGER!!


Ja jag ska väl fortsätta här då.. *suck*

Kommentarer
Postat av: Toge

Ahh!! Samma sak har typ hänt mig...
Fast dom har hackat sig in på en kompis lunar & spridit ut våra personliga mail på hela lunar...
Inte alls kul!!! Fast lite kul ändå att dom valde mina mail..haha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback