Tvättning pågår..

Nu har jag fått arslet ur vagnen och faktiskt kommit ut och satt igång 3 maskiner tvätt.. Men än är det långt ifrån klart.. Tror nog att det finns tvätt så att jag skulle kunna köra åtminstonde 6 maskiner till.. *suck*

Men man får ju skylla sig själv när man typ inte tvättat sedan innan jul nångång.. Om det tom kanske är längre sedan.. :O Fy fy.. Bättring bättring.. Nu får jag skärpa mig!!

Synd att jag har så mkt annat för mig i helgen annars skulle jag satt mig och gått igenom alla kläder och slängt, lagt bort också vidare sånt som inte används lr sånt som inte behövs för stunden..
Jag tycker verkligen att det är JÄTTE synd att jag inte kommer att ha tid med det.. *visslar oskyldigt* HAHA!! :P
Eller inte!! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback