Tvättar fortfarande..

Fy vad det är tråkigt att tvätta.. Det värker i mina axlar.. Och varje gång jag ska tvätta så kommer alltid pojkvännen och frågar om vi ska gå och lägga oss samtidigt som Elliott.. Va f*n lixom. Jag blir f*n arg nu!! Jag säger att jag ska tvätta men det verkar inte gå in.. *suck* Men det är väl gulligt att han frågar och inte bara går och lägger sig.. ;P

Fy fy fy.. Undra om Kim har tvätt tid snart så kanske han kan ta d sista.. :/ Det är bara lite handdukar (igen) och ett överkast.. :) Jag ska ringa och höra med honom..

Jag har slängt massa kläder oxå.. Jag duktig.. ;P Eller det har snarare varit så att dom varit trasiga eller jätte skitiga/håriga så att jag inte orkat eller velat lägga dom med resten av kläderna i tvätten.. Och nu de senaste gångerna har jag slängt massa sängkläder för att dom har legat på golvet inne i sovrummet så att Daisy har både kissat och bajsat på dom.. Suck för valpar.. Men jag har beställt nya nu från Ellos så jag hoppas att jag får dom snart.. ;) Jag var för snål för att betala 20kr extra för att få dom innan 1-2 dagar.. *haha* :P

Nu ska jag ut till tvätten igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback