Tävling!

Just nu pågår det en tävling på: http://fjb.blogg.se/1199216678_min_frsta_tvling.html#comment som jag självklart tycker jag att jag ska vinna.. ;)

Varför ska jag vinna?! Joo för att det skulle sitta fint med lite pengar för att fixa en ny frisyr. Som småbarnförälder så sätter man ju sig själv i andra hand och alla pengarna man har går åt till att köpa blöjor, kläder och annat som barnet behöver och då blir det inte mycket över till en själv. För ca 1 år sedan unnade jag mig en tripp till frissan, vart jätte nöjd med resultatet men hade tyvärr inte råd med att färga håret utan det blev bara en vanlig klippning. Jätte fint men tyvärr förstör det lite när hårfärgen är helt knas. Har väl ca 3 olika färger på håret just nu så 100kr i presentkort från KICKS skulle spenderas på en ny fin fräsch hårfärg som jag då skulle kunna få hjälp av min underbara vän Linda för att lyckas få en fin och jämn färg över hela håret. Själva frisyren är jag fortfarande nöjd med så här ett år senare, lite längre men formen är underbar så nu är det bara själva färgen som behöver fixas.. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

äsch man måste ju få unna sig lite =) man ska inte sluta rakt av med att käka gott...då tänker man ju bara på att man inte får och blir ännu mer sugen ju =) jaa malte är en riktig sötnos...han hr så fin färg...lite gul på huvet sen helvit och så helgul svans.

Postat av: Stina

..tack.. =)

2008-01-02 @ 14:13:57
URL: http://www.stormstina.blogg.se
Postat av: Linda

Ja. Vi måste fixa ditt hår någon dag.. men det är mycket snack och lite verkstad tycker jag. Jag tycker vi skaffar större verkstad så vi får plats med allt vårat snack och gör det:P

2008-01-03 @ 13:01:12
URL: http://allaboutlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback