Smink TÄVLING!!

Nu har Jessica en tävling där man kan vinna en rouge eller en lip liner.. Själv skulle jag helst vilja vinna lip linern då jag inte använder rouge över huvudtaget.. ;P Fast man kanske ska börja?! ;P

Vad tycker jag om nya designen då?! Jo jag tycker den är kanonsnygg! Jag gillar färgerna och tycker dom passar bra ihop med bilderna högst upp oxå. Färgerna är lagom starka för att inte ta fokus ifrån de fina bilderna! Helt perfekt med andra ord.. :)
Varför ska jag vinna då?! Jo jag tycker att jag ska vinna för att jag just nu sitter med typ 39 graders feber, huvudvärk, är orkeslös men tar ändå hand om både mitt eget barn + lillebrors rottisvalp! Starkt jobbat och eftersom ingen annan vill ge mig cred tycker jag att jag ska vinna som en liten push till alla "ensamstående" mammor där ute: Vi är bäst!! (Fast jag fuskar; jag har ju pojkvän på halvtid) :P


Gå in och va med du oxå!

image731
Klicka på bilden för att komma till tävlingen!!

Kommentarer
Postat av: Chackie

Smink...Ja va vore världen utan smink....Lite fulare Kanske?

//Chackie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback