Nybadade..

Nu sitter jag här halv naken typ med en handduk på huvudet.. Fy vad skönt det är att bada.. Och vad gott jag luktar.. *thihi* :D

Elliott springer runt i bara blöja den lilla sötnöten! Han gick runt naken ett tag men det är lite riskabelt man vet aldrig när det kan hamna en blöt fläck på golvet.. Men det är det ju ingen större fara med det är ju bara tvätta upp men oftast är han ju lite klantig och brukar halka i det så därför vågar jag inte ha honom springandes naken.. :)

Men vad söt han va då när jag skulle sätta på honom blöjan. :) Jag la ner blöjan på golvet och veckla upp den och sa "Ska du ha blöja?" Jag förväntade mig att han skulle springa åt andra hållet för att han gillar att vara nakenfis men istället så satte han sig ner på golvet brevid blöjan och försökte backa på blöjan.. *haha* :D Han är så söt min lilla gris.. :) Och för en gångs skull gick det snabbt och smidigt att ta på blöjan på golvet.. ;) Annars brukar han bråka om det och inte alls vilja sitta still.. Men nån gång måste väl vara den första.. *haha* ;P

image413

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, nej gud vad söt unge!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback