Nehepp..

Nej här blir det ingen sömn! Gick in för att lägga mig brevid Elliott för jag tänkte att jag kommer få åtminstonde 2-3timmars sömn.. Men sen tänkte jag om.. Det är ju faktiskt bättre att jag väcker Elliott istället. Så att han får gå upp i "normal" tid så att han kan sova i natt..

Just nu sitter han i soffan och snackar så det verkar inte gå nån nöd på honom.. :)

Vid 16-17 tiden kommer Udden så då kanske jag kan få sova nån timme eller två.. Det lär behövas.. Men tills dess är det bara att dricka kaffe och se glad ut.. *haha* :)

Än så länge känns det inte så hemskt.. Men nedräkingen börjar.. 8 timmar kvar tills att Udden kommer..

Kommentarer
Postat av: Lullan

fy du måste jue va mega trött :( men ja pimplar oxå kaffe så då kan vi göra d tesammans.. fast på varsitt håll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback