Nästan klart..

Martin fick ett ryck efter att han hörde att jag borde städa så han satte igång och hjälpa och peppa.. :D Han sa att det går mycket fortare om vi är två och så började han innan mig!! Snabba takter!! *thihi* :D

Sen kom lillebror igång och tog tag i disken.. Dvs plocka ur och i och satte igång den.. Så nu ser det faktiskt rätt fint ut här hemma! Bara sovrummet kvar! :) Jag hoppas att jag hinner det imorgon innan Elliott kommer hem men det lät på mamma som om han skulle komma hem tidigt.. Och jag som hoppats att han skulle komma hem i samma veva som vi skulle åka på kalaset, dvs inte komma hem innan dess.. :/ Men men jag är glad bara av att moffa tog honom över natten! Så jag klagar inte!! :D

Känns ju riktigt bra det här så jag tänkte unna mig en tallrik glass med chokladsås men Martin hade ju ställt in chokladsåsen i kylskåpet så nu får jag vänta hundra år innan den mjuknar så man kan få ut nått.. :P
Sen så bänkar jag mig framför tv:n och kollar på SNL!! Helt klart bäst på tv just nu!! ;) Fast det börjar inte förrens om 10min så jag hinner nog göra mig en kopp thé oxå! ;) *mums mums*

Vad sysslar ni med ikväll då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback