Mår bra..

Sitter här och tänker på trots mitt dåliga självförtroende är jag faktiskt en ganska bra människa. Idag mår jag bra så idag tycker jag det.. :) Och då för en gång skull ska jag skryta med det:

Jag är bra!!Jag är inte bäst men jag är jävligt bra!! Och omtyckt!! Och när jag själv vill kan jag även vara söt och snäll!! :D
Men viktigast av allt är att jag en bra människa som är snäll mot mina medmänniskor (när dom förtjänar det) och så är jag rolig. Det tycker jag själv iaf. Och det är väl ändå det som är viktigast; Hur man själv tycker att man är!!  ;P



Sen har jag givetvis massa dåliga sidor men dom ska vi inte koncetrera oss på idag utan idag är vi glada och tänker på alla bra saker!!

Nämn en bra sak om dig själv!


Kommentarer
Postat av: Mija

Jag är omtänksam! ALLTID omtänksam. Empatisk! :)

Postat av: Linda

Du är vacker, söt, omtänksam, rolig, smart och lätt att tycka om!! Lellar dig! :)

2008-01-19 @ 23:25:50
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback