Mamma..

Just nu sitter jag hemma hos mamma och äter chips och ostbollar.. Inte bra men gud vad gott..

Sitter och funderar lite på morgondagen och hur jag ska göra då.. :/ Men det är inget jag ska babbla om här... ;P

Klockan börjar bli mycket. Snart dax att åka hem.. :) Förhoppningsvis kommer Kim snart och hämtar Daisy.. ;P

Mamma har lovet bort mig på jobb oxå några lördagar då och då.. *thihi* KUL! :D Får hoppas det blir så.. :)
Troligtvis kanske det blir jobb på lördag nästa veckan, men det återstår att se.. :) Jag ska ju igentligen på SHF möte då men om jag kan jobba gör jag ju hellre det.. *thihi* :) Då får jag ju fixa med hamstrarna på annat sätt.. :)
Det löser sig säkert.. :)

Nää nu ska jag kolla runt lite på min mail och lite sånt och googla min lillebrors namn för att det hade han gjort.. *haha*
Om man googlar mitt namn tror jag bara man får fram den här bloggen.. Men det ska jag nog kolla upp oxå.. *thihi* Roligt ju när man är lättroad.. *haha*

Senare när jag kommit hem blir det bilder på Elliott badandes efter maten hemma hos mamma.. Det vill ni inte missa.. *haha* :D

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Hej och tack för kommentarerna!
Aa, han är tidig med tanden, snart får jag ångest för att han växer upp så fort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback