Ledsen..

Häromdagen hade Udden och Elliott sönder min favorit thé mugg som jag fått av mamma i inflyttningspresent.. :(

Och nu precis hade Elliott sönder en av mina Marilyn Monroe muggar.. Och självklart inte nån av dom dubbletter jag har utan självklart den jag bara har EN utan.. Min favvo svart vita SÅKLART!!

Det är verkligen inte min dag idag.. :( Fast favvo thé muggen hände ju för några dagar sedan.. Men jag är fortfarande ledsen över den.. Nån som vet vart man kan köpa rätt så stor Nalle Puh mugg för ett rimplig pris som gärna ser ut EXAKT som min som är köpt från typ Rusta för 3år sedan?! ;P

Kommentarer
Postat av: Falkis

Det var tråkigt med dina muggar, men ett tips är att gå regelbundet på second hand för där brukar ju de mest udda muggarna/föremålen kunna dyka upp. /A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback