Klockan går för fort..

Shit är klockan redan 13.. Usch vad tiden går fort.. Fast det kanske beror på att vi bara gick upp för ca 2 timmar sedan.. *thihi* :)

Elliott och jag har precis ätit lite mackor och han fick sina ad droppar.. Den senaste månaden har ju Udden gett dom så det gäller för mig att börja komma in i det igen och komma ihåg varje morgon.. Visst jag har mobilen på ringning men oftast ringer alarmet antingen innan vi ätit eller efter.. Fast det förståss det är ju bara att ge då, men om det är innan så brukar jag tänka att jag väntar till frukosten. *thihi* :) Så ska man igentligen aldrig tänka, det här "jag gör det senare" för då blir det oftast bortglömt.. :/ Jag är expert på att glömma.. :/ Ska försöka bättra mig på det hela att sluta skjuta upp saker..

Fast ändå sitter jag här och tänker att jag borde ställa in disk i diskmaskinen och sätta igång den, men det är ju så tråkigt.. :P Fast jag ska nog gå och göra det ändå.. Datorn står ju alltid kvar.. :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Fick du igång diskmaskinen? :o))
Den som ändå hade en sån ändå. ;o)
Hoppas du har en fin dag.
/Eva

Postat av: Annika svarar

ja det tycker jag absolut =)
jag e så töntig så jag blir skitskraj för sånna filmer men ändå måste jag se hahaha

2008-01-03 @ 14:17:47
URL: http://ysolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback