Kaffet kokar..

Eller nja kaffebryggaren är precis igång satt.. Kim kom på besök och segade ner mig lite.. Vi avmaskade hundarna och så skulle jag avmaska Rascal men det gick inge vidare.. :/ Well well bättre lycka nästa gång.. ;)

När han var här gjorde jag misstaget att sätta mig i soffan och det var då jag insåg hur j*vla trött jag faktiskt är.. Det är ju sjukt.. Men jag ska INTE sova.. Men det blir nog inte att ta itu med sovrummet idag utan nå mer lättare som köket och vardagsrumsgolvet.. :) Inte lika krävande.. *thihi* :)
Sen baaaaada!! Det måste jag göra känner jag.. Bli lite frisk av alla ångor.. Eller bli ännu sjukare av smutsångorna.. :O *haha* Nej då så illa är det inte.. ;P

Ska ringa Lasse nu iaf och blinka lite med högra ögat så att Elliott får mat hemma hos dom. *thihi* Sen ska jag försöka fixa hit motionscykeln.. ;P Försöka kan man ju alltid.. *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback