Kaffe..

Är inne på min andra kopp nu.. *thihi* Och fler lär det bli.. Inte bra.. Men gott.. :)

Man kanske skulle dra på sig kläderna och dra ut på en långpromenad.. Det skulle behövas, för alla oss tre! *thihi*
Försöker få till ett bra kort på en av ungarna oxå men hon vill inte riktigt.. Jeevla guldhamster bajsunge!! :P Men men det ska gå! Hon kan ju inte se mongo ut på alla bilder! *thihi*

Nu klättrar barnet på mig. Jag hade hoppats att han hade velat leka för det mest själv idag.. Men det verkar inte så.. :/ Well well bara att underhålla då.. Clowna gärnet.. Sen däckar jag på golvet..

Kommentarer
Postat av: Toge

Jag har fått höra att barn ska gå o lägga sig vid 7 på kvällen för att sen vakna sådär kl.6 på morgonen.. tur att vi inte har sådana normala barn!! haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback