God natt!

Nu har vi precis ätit väldigt sen middag. INTE bra.. Men Udden ville inte ha mat först och jag har hållt på med tvätten och sprungit fram o tillbaka till tvättstugan. Men sen kom Kim och ville ha mat så då offrade vi oss.. ;P Så vi ställde oss och fixade Gyros, dvs fläskfile med färdigkryddpåse blandat med olivolja som sen stektes och sen så hade vi grönsaker till och åt med såna där tortillabröd. :) Och jag hade tzatziki på! Massa gott!! Jag tror nästan att hela burken försvann.. Inte riktigt men nästan.. :O Men det var inte bara jag som åt av den, Udden tog oxå.. Kim däremot höll sig till tacosåsen.. För det hade vi oxå..

Så det blir typ som taco fast byt ut köttfärsen till gyroskryddad fläskfilé.. :) Massa gott! :D Om du känner dig nyfiken är du välkommen hit att testa.. ;) Jag kan göra efteråt åt dig oxå.. ;) Bara inte alla vill komma samtidigt, det blir ju jobbigt.. *haha* ;P

Nää nu ska det sovas.. Inte bra att sova så tidigt efter maten men men så får det bli idag.. :P

God natt på er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback