God natt!!

Nu är det dax för mig att gå och lägga mig.. Ögonen är borstade, tänderna kliade och tv:n står på högsta volym.. Då vet man att det är dax att sova.. ;P

Får hoppas att förskylningen mår bättre imorgon och att jag vaknar lite piggare och med mindre huvudvärk än vad jag hade imorse.. :/ Imorgon kommer Daisy oxå så då är det bara att gå ut med 2 hundar + barnvagn och se glad ut.. Men det klarar vi galant.. Man e ju tjej! *haha* Killen är ju tjej.. *hmm..* Låter lite fel.. Men men.. *haha*

Imorgon har vi nya saker inplanerade som måste orkas med.. Och imorgon kommer Udden!! Wiieee!! :D *älska*
 

Puss på er alla sötnosar!! :D

image373
Jag sover..


Kommentarer
Postat av: sooz

jäkla snygg bild på dej hörru du :D

Postat av: Linda

Du är söt när du sover!! :P

2008-01-21 @ 14:56:00
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback