God morgon!

Mamma kom för ett tag sedan och hämtade Oliver och var så snäll och lånade ut sin jacka till mig så nu ska jag förhoppningsvis slippa frysa. Det är ju tydligen värsta snöovädret ute enligt mamma..
Det blir nog att ta ut den andra vagnen tror jag.. :)

Nu är det bara för mig att sätta igång och börja fixa oxå.. Kläderna har börjat åka på och Elliott har fått sin välling men mer än så är det inte för tillfället..

Klockan 9.35 går upptåget mot Uppsala och det ska vi sitta på så nu gäller det att lägga på ett kol.. ;P *thihi* Måste ju fixa på nått bra sätt så att inte hamstrarna fryser oxå.. Samtidigt som det inte får bli för varmt..
Dumma dumma väder!! Kunde inte detta ha kommit imorgon istället?! *grr..*

Well well det är väl bara att sätta igång.. :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh jag skulle också vilja ha snö här! :o)
Hoppas du får en bra dag!
/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback