God morgon!

Idag är jag trött.. Idag är jag mongo trött..

Elliott går runt och försöker säga "I love you". Det låter sååå sött!! :D Man hör att han försöker men än låter det inte helt rätt men det är väl innebörden som räknas.. *thihi* :)

Jag tror inte jag kom upp ur sängen förrens strax innan 13 men sen gick jag och la mig på soffan och oops, jag somna om.. :/ Inte bra men jag e ruskigt trött.. :S

Tråkigt att vakna så sent när Udden måste åka hem idag oxå, men det var ju inte riktigt planerat. Och han som var så gullig och gjorde frukost åt mig.. :( Så sover jag bara.. Taskigt värre..

Men nu måste jag fixa lite för att jag måste hinna iväg och göra en sak innan 16, då dom stänger.. Så nu blir det att lägga på ett kol.. :) Fast jag ska ju bara runt hörnet men jag måste fixa lite saker innan.. ;)

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Toge

I Love You shithead! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback