God morgon!

Jag har typ precis gått upp.. Inte bra.. Jag har knappt ens nå minne av att Udden och Elliott kom in och la sig för att sova middag.. Skumt.. Jag var nog trött.. :P

Igår eller rättare sagt inatt satt jag och Udden och kollade på "I am Legend". Den var faktiskt bra!! Jag gillade den!!
"Daddy look at the butterfly".. :) Självklart fanns det saker jag inte tyckte om!! Och redan när jag såg att det skulle vara en hund med så vart jag lite rädd och sa till Udden att "nej jag vill inte kolla. Det kommer att hända nått med hunden"..
Det är ju alltid så i filmer att om det är med ett djur som står ut sas, att den verkligen är med i filmen, inte bara syns en gång då brukar det hända nått med den.. Om denna film skiljer sig från mängden tänker jag ju inte säga! ;)
Jag hatar när folk avslöjar för mkt!
Men jag gillade den!! Den rekomenderas verkligen!! Mycket bra!! Ahh svårt att säga vad exakt det var jag gilla när jag inte vill avslöja för mkt.. :/
Men jag kan säga en sak jag tyckte var lite mesig och det var slutet.. Vet inte varför men jag störde mig på slutet.. Det kändes så "va e det slut nu?" det kändes så otillräckligt.. :/

Men som sagt jag gillade den iaf!! Den är helt klart värd att se!! :) Och den som kommer på vad hunden kan vara för blandning vinner en påse karameller!! Visst hunden ser ut som en schäfer men om man kollar närmare så är nosen lite väl för lång och bred, sen ser den lite för stor ut för att vara schäfer oxå..

*haha* Saker jag lägger märke till.. ;P Saker som är "viktiga" för mig i filmer.. *haha* Undra om man kan gå in och kolla upp hunden nån stans.. Den är jag mest intresserad av.. *haha* Hunden är ju nästan bäst i filmen.. ;P

Nej nu ska jag äta lite frukost och sedan börja göra mig göra iordning för att åka hem till Linda och fira henne.. :)

Tjingeling på er!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa... kommsi kommsi... lääängtaaar!!! :D Puss å snusk!!

Postat av: Tu Madre

Ja, exakt! Först vill man att de utvecklas, men sen vill man bara vrida tillbaka klockan til tiden när de bara låg och sov och man bara tittade på dem hela dagarna.

Såg också I AM LEGEND för ett par veckor sen. Tyckte också den var bra. Sorglig, spännande och lite egen.

2008-01-27 @ 00:07:09
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Johanna

hej
var trevligt att träffa dig tycker jag.

2008-01-28 @ 12:35:58
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback