God morgon!

Ja på nått sätt känns det som en god morgon trots lite sömn.. :) Kan det vara för att Elliott har världens bästa morfar som så snällt åkte iväg till Babyland klockan 10 imorse för att få tag på ett speciellt bilbarnstolspaket!! :D

Hade jätte svårt att sova igår just för att jag var orolig att vi inte skulle få tag på nått.. :( Men det gick ju jätte bra! *thihi* :D Lasse är bäst!!

Jag gick upp, lr ja snarare vakna och somna om sen, vid 9.30 bara för att skicka sms till Lasse om vad det var han skulle ha och så. Men jag tänkte att dom brukar ha så få så han får säkert inte tag på något men det fick han! :)
Jag fick ett sms 10.10 där han skrev: "Ok ! Fixat ! Jag vann !"
Lasse är rolig!

Får hoppas att han kan fixa den andra saken jag bad om oxå.. *thihi* Stackars Lasse får aldrig ha nå roligt.. *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback