God morgon!

Nej idag är det verkligen ingen GOD morgon.. Jag verkligen skit idag.. Inge kul.. Och Udden kommer inte förrens vid 4-tiden nångång och Kim ska komma förbi med Daisy oxå.. Ja livet känns inte allt för härligt faktiskt.. :(

Elliott vakna för en halvtimme sedan ungefär så jag bar över honom till min säng och då ville han ha tutte men eftersom jag ska sluta amma honom så fick han inge och f*n vad sur han blir!! Han sparkas, rivs, slåss, ja han gör allt för att visa hur arg han är.. Så jag orka inte stå emot.. Jag kunde inte ens säga till honom för att jag inte hade nån röst.. Nu börjar den väl komma lite men jag låter konstig och hostar massa.. Inge kul..


Hoppas du mår bättre!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback