God morgon!

Eller god och god vet jag inte om jag håller med om.. Känner mig inte alls bra idag.. Jag tror jag ansträngde mig för mycket igår för att jag kände mig lite bättre.. :( Nu mår jag bläää.. Huvudvärk, täppt i näsan, mera huvudvärk, orkeslös, ja allt är bara skit känns det som.. :(

Och inte nog med det så hade Tosca bitit sig ur sin bur i natt så henne hittade jag på Eridanus bur.. :S

   


Där stod hon ovanpå hans bur med rumpan i vädret och hoppades på det bästa.. Fy vad trött jag blir på dunaburar.. *suck* Dom är ju verkligen helt värdelösa.. *grr..* Jag ska nog ta med mig alla till Fäboden och be Thomas laga dom på nå sätt, kosta vad det kosta vill.. Det lär bli billigare än att köpa nya till alla iaf.. :/ Förhoppningsvis..

Nu fick jag sätta henne i Jussans gamla gallerbur istället.. För det är ju ingen idée att sätta tillbaka henne i hennes bur för då kommer hon ju springa ut på en gång igen.. ;P

Och som ni ser på bilderna har hon även skrapat bort lite päls från kinden.. Hon har ett litet köttsår där.. Det ser typ ut som om hon blivit lite flådd där.. Usch usch usch.. Det gäller att hålla kolla på.. Just nu såg det fint ut iaf..

Jag får väl tacka Rascal som satt utanför väldigt intresserad annars hade jag nog inte gått in än på ett tag.. Men så fort jag ser Rascal nosandes utanför så måste jag gå inte, oftast *ta i trä* så är det inget annat än nån som håller på å gräver mkt lr sitter och biter på sin bur, men några gånger har det varit småttingar på rymmen därför går jag hellre in en gång för mkt när han ligger och spanar utanför.. :)

Nu ska jag fixa thé till min hals och nån macka till mig och Elliott.. Ellis har fått sin välling men han vill ha macka nu oxå.. :) Speciellt om mamma ska äta.. ;P

Hoppas allt är bra med er! Här i Knivsta lyser solen! :) Hur är det hos er? :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

har den gjort illa sig på kinden? stackarnn....
kolal gärna in min blogg

Postat av: Lexie

söta bilder :)

2008-01-20 @ 12:28:01
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Ladysoul.se

Nej man måste ha motivationen.. Jag har pratat om den sen graviditeten.. men börjar inte förrän jag gått upp drygt 10 kilo till.. Men nu är den här och jag ska börja imorgon! Ska försöka att inte ge upp.. Kram

2008-01-20 @ 12:30:18
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback