God morgon!

Här går vi upp tidigare och tidigare.. ;P Idag var klockan ca 8.30 när vi steg upp. :) Elliott har fått sin välling och jag har (för en gång skull på väldigt lääääänge) plockat i och satt igång diskmaskinen.. :)

Dagens innehåll är inte så rikt.. Jag ska försöka hitta ork att plocka ur diskmaskinen sen när den är klar för att plocka i nytt och sätta igång en ny maskin.. Istället för att ta allt i denna omgång så tar jag halv nu och halva sen för att det är större chans att allt blir rent då än om man tar allt i samma maskin så att maskinen blir proppfull..

Mer än det har vi inte direkt några större planer.. Dagen ser lugn ut.. Kanske att vi får besök av en tjej som ska köpa en av mina kaninburar ikväll, men det återstår och se..Håll tummarna så att jag blir av med den.. ;) Jag behöver all förrådsplats jag kan få.. *haha* :P

Hur ser din dag ut idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback