God morgon och God natt!!

Gick upp vid ett eller om klockan tillomed hann bli halv två!? Hann precis gå på toa sen var det bara att klä på sig för att sen sätta sig i bilen och åka in till Uppsala.. Skulle följa med mamma och Felicia till ögondoktorn för att kolla Flisans ögon.. :)

Sen efter det vart det en sväng förbi ÖB för att handla saker jag inte behövde och sedan vidare till Biltema för att köpa vindrutetorkare till mammas bil och sist en tripp förbi IKEA för att handla skohyllan jag bestämt att vi måste ha nu med det samma.. *thihi* Visst råkade det även slinka ner 2 andra saker.. *thihi* Bla en stoor kudde och 3st ljus med underbara lukter!! Ena lukta creme brule (typ kola aktigt), den andra lukta kanelbulle och den tredje, min favvo, luktade choklad!! Så himla UNDERBART!! :D Så den var jag bra tvungen att ha!! *haha* :D

Sen när jag kom hem så var jag så himla slut så att jag somna och dreggla på soffan.. :O Elliott satte sig på mig några gånger och ryckte mig i håret.. Och Daisy kom och la sig på mitt huvud så allt var precis som det ska vara.. *haha* :P

Sen när jag vaknat från min lilla dreggelstund på soffan som typ varade 1½ timme lr nått så la Udden Elliott så att han skulle sova och sen så satte vi oss och kollade på Pirates of the carribean 3.. Död mans kista heter den väl tror jag.. :)

Och nu ska jag sova.. Har precis gått igenom alla bloggar och kollat.. Verkar som att bloggkolls mailen kommit igång igen.. Nått som jag märkte strax efter att jag gått igenom alla manuellt so to speak.. ;P

Nää nu ska jag joina Uddis i sängen.. Natti natt!! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för idag! :o))
Hoppas du får sova så gott nu.
/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback