God morgon innan 12.. ;P

Elliott gick och la sig runt 22 tiden igår. Sen vakna han en liten sväng vid 12-tiden och sen sov han HELA natten tills för ca 30min sedan.. Skönt... :)


Fast man ska inte tro att jag gick och la mig i tid för det.. Det brukar vara så att dom få nätter Elliott sover bra, utan att vakna flera gånger, det är dom nätter jag sitter uppe längst och igår var inget undantag. Vid 4-5 tror jag att jag kom i säng.. Men jag har mig själv att skylla.. Jag satt typ i 2-3timmar och chatta med en vän och skickade hamster och rått bilder.. :) Det var mycket trevligt så jag får väl vara zombie idag.. Det får det vara värt.. *thihi* :)

Idag är inget inplanerat som vanligt.. :P Verkar inte bli nån Daisy idag heller.. Skönt.. ;P


Vad står på era scheman idag?


Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Jag veet! Idiot-virus. Men håller på att rensa bort de nu : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback