God morgon! God morgon!

Äntligen känns det som om jag och Elliott kommit upp vid en bra tid. Och tro det eller ej men jag vakna av mig själv INNAN Elliott vakna.. :O Det måste vara första gången på väldigt läääänge och för gången för i år oxå.. *haha*

Elliott har fått sin morgonvälling och sitter i soffan och kollar på Barnkanalen.. Just nu skratta han till och sa "Titta!".. Det lät som det iaf.. :) Han satt och zappa (lekte med fjärrkontrollen) och så kom Pingu på tv:n och då slutade han ändra kanal och började titta istället.. :) Han är så söt.

Själv sitter jag och väntar på att mitt thé vatten ska bli klart.. Det är vad jag lever på just nu: Thé i stora lass.. :) Gott och varmt och skönt för halsen.. Får se om jag kanske får i mig nån smörgås oxå.. :)


  
(Klickbara bilder)

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback