Giga virus..

Hamstermailen gick fort.. Inte nått som fastna idag.. Mer än söta bebisbilder såklart.. :) Det är ju inte utan att man blir sugen.. Men jag har så jag klarar mig just nu. :) Möjligtvis att man kanske skulle byta ut nån hane så att man skulle kunna gå vidare i aveln, men då vill jag veta att hanen kommer till ett bra hem med mycket pussar, god mat och spring utanför buren. :) Vi får se hur det blir.. Funny flyttade ju förra veckan så en bur e ju ledig.. *haha* :P Nää den buren fick faktiskt Jezzan, utbrytardrottningen, flytta till. Den var större än hennes.. :)

Sitter och äter Salta Blåbärs godisar vid namn Giga Virus.. Har för mig att det var många som älskade dom när jag var liten.. :) Hittade dom på Ica idag. 3 för 10kr. Olika påsar.. Dom hade ju 4 olika sorter, idioter när det är 3 för 10, och det var ju Giga virus; salta blåbär, Giga cd; kolasalta, Giga sp@m; supersura och Giga joystick; salta..

(varning nu blir det snusk)
Då när jag såg dom där Joystickarna så var jag ju tvungen att köpa dom till Udden!! Jag e lite fjantig och larvar mig ibland och jag så fort jag tänker på Joystick då direkt översätter jag det till glädjepinne och vad tänker man på då?! Ja inte jävlar är det tallkvistar iaf.. *asg* Utan SNOPPAR!!! *haha* SÅ nu har jag inte bara en utan TVÅ påsar med mini glädjepinnar, dvs mini snoppar!! *haha* :D :D :D :D
Fast frågan e om dom är goda.. Dom ser lite bajsbruna ut i färgen så jag undrar vart dom har varit.. *bläää*

Kommentarer
Postat av: Toge

Jag fick läsa samma mening 2gånger innan jag förstod vad du hade skrivit..
" Jezzan, utbrytardrottningen"
jag läste; Jezzan utbystardrottningen..

Förresten kommer du ihåg detta??

Flodhäst - Riverhorse
Kranvatten - Cranewater

Postat av: sooz

åååhh dom e jue super goa :D ja levde jue på sånna typ när man gick i störgårdsskolan :D haha fanns o köpa på björnboda :P

2008-01-12 @ 18:01:34
Postat av: sooz

åååhh dom e jue super goa :D ja levde jue på sånna typ när man gick i störgårdsskolan :D haha fanns o köpa på björnboda :P

2008-01-12 @ 18:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback