"Gårdagens hyss" by Elliott..

Igår hade jag jätte roligt. Mamma satt vid datorn så jag passade på att leka med kattmaten lite. Mamma behövde ändå dammsuga tyckte jag. Så jag gjorde så här:

Här på detta bord ska katternas mat igentligen stå. Dom har en jätte fin ställning med stålskålar i som jag vände upp och ner på.. Så detta är vad som hamna på bordet. Jag la dit bollen för att katterna inte skulle bli ledsna..

image266


Själv satte jag mig på golvet och lekte med maten som "råkat" hamna där.. :) Där ser ni ställningen oxå som katternas mat ska stå på.. *thihi* :D

image267


Skålen la jag här..

image268


I matstolen som mamma ställt där för att göra rent.. ;) Matskålen gjorde sig bra där.. Det är ju trots allt en MATstol! :D

Sen lite senare på kvällen hittade jag på mer roliga saker att göra.. :) Jag har ju hittat toalätten nu och den är rolig att slänga saker i.. Igår hittade jag min fina röda båt så den "råkade" hamna där.. *thihi* :D

image269


image270


VIlken tur för mamma att farbror Martin gjort rent toan nyligen! *haha*

Men förutom det så var jag jätte snäll hela dagen!! Jag lååååvar!! :D Jag hade massa energi så jag gick och la mig väldigt sent, nästan så att man kan säga att det var tidigt dagen efter istället.. Men jag var inte trött, jag var pigg och glad och ville leka! :D

Dagen slutade jag med att pussa på hamstrarna som vanligt! *thihi* :D

image271

p.s. Har jag sagt att jag fått ännu en till tand? Den kom i söndags. Det är den till (mitt) höger om (mitten)nedertänderna.. Så nu har jag 4 tänder uppe och 4 tänder nere. Sammanlagt 8 tänder! :D d.s.

Kommentarer
Postat av: Toge

Båtar ska ju vara på vattnet!!
Vet inte du det?? hihih =P

2008-01-07 @ 15:51:23
Postat av: Linda

Det är bra att du säger vad du tycker. Men jag skiter väll i vad du tycker!!!
:P

Postat av: Susie Kate Mela

Haha vilken busunge!

2008-01-07 @ 23:22:55
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Piiiiz mammablogg

Ha ha ha, men såå grymt roligt inlägg, min son är exakt lika dan!! han älskar att slänga saker i vatten så vi hittar saker i skurhinken, i toaletten.. ja överallt, i hundarnas matskålar, ibland hittar vi även lilla isaac i vattenskålen hihi!
natti natti!

2008-01-08 @ 00:57:13
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Ladysoul

Haha.. vilken gangster :P

2008-01-09 @ 02:31:01
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback