GAMMALT!!

*haha* Kollade igenom datorn och vad hittade man då?! Jo en sak man skrev 2004.. Fatta 3 år sedan!! *haha* :D
Men usch vilken fjortis jag måste varit.. *ryser*



den 21 januari 2004

Jag e nog lite knäpp tror jag.. Eller jag VET ju det eftersom jag alltid har varit det men... *ler*

Jag har ju saknat att skriva på min dator men nu när jag kan göra det så vill jag mer och mer skriva för hand... Men det ju bara det att det gör ju så jävla ont i handen efter ett tag *ler*


Väntar på att Gabbi ska komma hem så att jag har nått att göra...

Det e ju så tomt när inte Linda e här... Blir ju nästan deprimerad... Inte bra det...

Det är så tomt... Sara e ju bara med sin kille.. Datorn e upptagen...

Vad ska jag göra?? Låter inte så kul att sita och kolla på tv med Sable... Men men...

Kanske kan kolla på dvd om bara Simons X-box är där nere och han förklarar hur den funkar..

På tal om det... Det kan vara lite kul att låtsas vara så teknisk handikappad för att då kan killarna få för sej att vi e små barn som behöver ha hjälp med allt och då känner dom sig i sin tur stora och starka och nödvändiga... Eller nått.. *haha*


Har inte pratat med Peter på jätte länge känns det som... Vet inte riktigt vart han e.. Det e ju jätte jobbigt att inte veta vart folk e... Tycker så synd om honom... Han blir alltid olyckligt kär... Inte bra det.. Låter lite som jag... Jag blir bara kär i dom som jag innerst inne vet att jag aldrig kommer att kunna få...

Och det e ju inte bra det... Men men... Sånt som händer.. Det e ju själv vållat.


Annars drömde jag om den snyggaste killen på Jorden just nu: Daniel Larsson...

Ett sånt vackert namn.. Eller vad säger du Sandra *ler*

Jag tycker han e snygg!! Grymt snygg och så älskar jag hans röst!!!

Och för att inte tala om hans bröst!!! *haha* skojja


Jag känner verkligen att jag vill verkligen ha en kille just nu.. Jag känner mej så ensam... =( Inte bra det... Det e ju deprimerande... Då får jag ju en sysselsättning om dagarna som dom här på skogen tjatar om... *ler* Någon att leka med...

Då tror jag även att Linda och jag skulle funka bättre ihop... Fråga mej inte varför utan jag tror bara det... Knas! Då kanske vi skulle ha mer gemensamma ämnen att tala om *haha*


Jag har sååååå tråkigt!!!! *gråter*

Sitter och lyssnar på NRJ och dom pratar bara om Nrj galan som jag så gärna vill gå på... Men tak vara skogen och skolan så kommer jag inte at kunna göra det... *gråter*

Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill!!!

The Calling ska dit... Min grupp!!! Och Blue ska dit också!! Och det e då jag börjar drömma om Duncan... Tänk om en sån snygg kille som han skulle kunna bli kär i mej... Men det e ingen chans!!! =(



Nu ska jag spela nå spel eller nått...


Bye bye    //Glam chick     *love just for the loving reason*



*haha* Vad skumt det känns att läsa.. Och se fina stavfel.. ;P Jag sitter och ler och skäms på samma gång.. Pinsam människa! Men jag måste dela med mig..

Kan ju även tillägga att jag fick gå på den där NRJ galan för att jag lyckades ringa in och vinna biljetter!! :D 3st; en till mig och en till varsin stora syster.. :) Fick lite panik då jag vann dom ca 2½ timme innan den börja och befann mig hemma hos mamma; dvs helt ute på vischan, ingen var hemma så det vart bråttom bråttom.. :) Men jag hann.. Missa väl lite av Beyoncé i början men det var ingen större förlust.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ursch vad jag mådde dåligt av att läsa den här då.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback