Fy för att vara sjuk..

Ja det är inge vidare.. Seg och jävlig.. Lillebror kom förbi med Daisy vid 12-tiden.. Så jag har haft henne till nu då han kom hem. Jag tvingade honom att komma hem tidigare då jag sa redan igår att jag INTE orkade med henne idag.. Förstår inte riktigt vad han tänker med ibland.. *grrr...* Men det verkar som att han ska ta med henne till jobbet imorgon iaf.. Vi får hoppas att det går bra.. :)

Vi försökte sova lite middag förut men det gick ju inte alls med den där Daisy i sängen som först gick på Elliott när han precis somnat och sen så fort jag somna så bet hon honom i fötterna så han vakna till.. Helt värdelöst!!
Jag som verkligen behövde den timmen.. Vart väl typ 10min sömn för mig om ens det.. :(

Nää nu ska jag ringa mamma och höra hur allt gick.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback