Förändring..

Jag känner jätte starkt att jag vill och behöver en förändring! Men av vad vet jag inte riktigt.. :/ Jag vill göra nått.. Jag tror jag är lite lätt uttråkad.. Har tom funderat på att jag och Udden ska flytta helt åt skogen men det förstår jag ju att vi inte kan göra men kul att drömma lite iaf.. ;P

Jag funderar skarpt på att ta Elliott med mig på tåget och åka ner till Laholm för en helg eller så.. Fast då kanske man måste ha pengar.. :/ Fast det hade varit kul.. Kanske inte för en hel vecka, för så länge kan jag inte vara borta, men för några dagar.. :) Skulle vara lattjo lajbans.. :) Träffa Grisele som man inte sett på år och dar.. ;P Skulle vara riktigt nice.. :) Men som sagt; pengar och djurvakt?! Nån som ställer upp på båda delarna? ;P

Well well.. Jag får se vad vi kan göra för små förändringar här hemma då. Slänga lite tror jag många röstar för men det vet jag inte.. Städa sovrummet sitter nog högre upp på listan då men orka.. Jag känner mig inge vidare idag.. Vakna helt täppt och huvudet känns ovanligt tungt.. Vill bara sova.. :(

Kommentarer
Postat av: Toge

Jaa!!
Det låter som en bra sak!!
Vi kan göra som man gjorde förr, måla varandras naglar & fläta håret på varandra =D
Jag kan faktiskt färga ditt hår blondt..hahaha!!

Postat av: Annika

ajdå =/ hoppas du bli frisk snart.

Japp att bara dra iväg en helg låter kul! jag skulle vilja dra till göteborg en helg och bo på hotell, shoppa och äta på mysiga resauranger...
men som du sa...pengar! det har man alltid för lite av verkar det som..=/

2008-01-14 @ 15:12:43
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Annika

Vad är det du har beställt från hm föresten? nyfiken! visa bilder =)

2008-01-14 @ 15:24:56
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Ladysoul.se

Vi bor inte så långt från Laholm ;)

2008-01-15 @ 01:55:23
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback