Film kväll..

Jag la ner Elliott  för kvällen vid halv nio för att han gick upp tidigt och var rätt trött och tänkte att då ska jag passa på att kolla på en bra film innan jag går och nannar..

Så jag kollar igenom filmerna och tänker "The Pursiut of happyness" ska jag se.. Den med Will Smith och hans son Jayden Smith.. Så jag sätter igång den och fixar mig en kopp thé till filmen..

Elliott ville inte riktigt sova.. Jag tog ut honom i knät en stund så han lugna ner sig och sen la jag ner honom igen i sin säng och han skrek kanske 10-15min och sedan sov han och sover fortfarande.. :)

Så jag återgår till filmen och fixar en ny kopp med thé, den andra tog slut så fort så jag misstänker att katten snodde åt sig några droppar, trots att det inte var nån katt i närheten.. *haha*
Men så kommer jag så det börjar bli riktigt intressant. Kommer han lyckas sälja några mer maskiner, kommer han lyckas på skrivningen?! Ja det fick jag tyvärr aldrig reda på.. :( Filmen slutade fungera.. *grr..* Det är hack i skivan!!
Så nu får jag undra istället.. Eller försöka fixa den på nått sätt för att jag måste ju se slutet!!

Och nu är jag på mega film mys suget.. Känns som att jag blivit snuvad på konfekten.. Helt värdelöst!! Och det känns ju inte vettigt att sätta igång en ny film för då blir det ju för sent.. Plus att jag har inte direkt nån film jag är så jätte sugen på att se.. Ja förutom "28 veckor senare" men den ska jag ju se med Udden när han kommer på måndag.. ;P Det har jag bestämt.. :)

Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Blir väl ännu en kopp thé och sedan "Scrubs" istället.. Det är väl det bästa som går på tv just nu?!


Kommentarer
Postat av: Toge

Kommer du ihåg att vi gick aldrig och la oss i tid när vi var mindre..vi tittade alltid på film & hade oss...eller så busringde vi till någon 6-linje..hahaha!!!

Men...GÅ & LÄGG DIG!!! :P

Postat av: Sooz

ååhh d där e jue så störande.. hände oss samma sak då vi va i gbg o skulle se RE3.. fuck.. ja MÅSTE se den.. helst nu!! ååhh gott me thé ;) men scrubs e jue inte fy skam d heller.. ah 28 veckor senare.. den såg vi på bio.. hade rätt Höga förväntningar.. men tyckte den inte va så bra.. men 28 dagar senare e bättre...

2008-01-18 @ 00:22:14
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback