Facebook..

Har skrivit tidigare att jag inte gillar Facebook och det står jag väl fast vid men lite gillar jag väl att det är så många som är med och faktiskt har med bilder och så..

Var precis inne på min kusin Nettans sida och såg massa bilder på henne och hennes familj och jag blir alldeles varm i magen!! Underbara människor!! :D Jag älskar verkligen mina släktingar!! Det är synd att man bor så långt ifrån så att man ses så sällan.. Men då får man göra det mer speciellt varje gång man ses istället.. ;)

Så lite tycker jag väl om facebook men jag gillar bara att kolla.. Inte accepptera massa invitations och skit som man får hela tiden.. :/ Värdelöst..

Kommentarer
Postat av: A

facebook är överskattat

Postat av: Mia

Har också tröttnat på facebook alla dessa request och invitations *suck*

2008-01-24 @ 23:35:36
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Toge

Våran släkt är underbart toookig =D
Facebook är bläää...haha!!

2008-01-24 @ 23:58:05
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback